Skip to content
Laadscherm
  • Verhalen
  • Podcasts
  • Over ons
  • De oneindige jacht naar digitale trofeeën Nutteloos, maar niet betekenisloos

    16 juli 201817 juli 2018door Erik Nusselder
  • De eerste queer games ontstonden midden in de Amerikaanse aidsepidemie Dragqueens, kerkers en een lesbische detective

    12 juli 201812 juli 2018door Erwin Vogelaar
  • Het briljante Hollow Knight laat zich niet vatten in een korte omschrijving Bij dezen een lange omschrijving

    9 juli 20189 juli 2018door Lars Paymans
  • Ik verving de soundtrack van Dark Souls 3 door bubbling-muziek En toen maakte niemand me meer wat

    5 juli 20185 juli 2018door Jocelyn van Alphen
  • In Super Mario Maker was ik een gefrustreerde gameontwikkelaar Een vrolijke kennismaking met de harde realiteit van de game-industrie

    2 juli 20182 juli 2018door Thijs Barnhard
  • Ik begrijp mijn ouders beter na That Dragon, Cancer Het was heftig, maar nodig

    28 juni 201828 juni 2018door Ingezonden verhaal
  • Suda51 slaagde waar Harry Mulisch faalde Hoe killer7 mijn kijk op kunstmeesterwerken veranderde

    25 juni 201825 juni 2018door Joe van Burik
  • Kun je heimwee hebben naar een virtuele wereld? Mijn beantwoorde verlangen naar Ultima Online

    21 juni 201821 juni 2018door Marcel Vroegrijk
  • Het Utrechtse Herald doet wat schoolboeken verzuimen En vertelt over ons pijnlijke koloniale verleden

    18 juni 201818 juni 2018door Daniël Verlaan
← Nieuwer
Ouder →

Over Laadscherm

Op Laadscherm bespraken we de rol die gamen in ons leven speelt. Dat deden we voor onszelf, maar ook voor jullie. Per maart 2019 maken we geen nieuwe verhalen of podcasts meer.

Volg ons